DAGENS

2009-12-10 @ 20:19:56

miranda kerr

Dagens vill ha ; balanssinne och en longboard
Dagens köp ; Hudfärgade tights (som gick sönder efter en timma)
Dagens låt ; Life in technicolor ii - Coldplay
Dagens klädels ; Sammetsklänning från stephaniel och klackar från jimmy choo.
Dagens smink ; foundation, mineralpuder, mascara, kajal och concealer.
Dagens frisyr ; Började med utsläppt, sen uppsatt, sen utsläpps, nej jag kan inte bestämma mig.
Dagens händelse ; Nobelllunchen.
Dagens planer ; DUSCHA, HÅRINPACKNING, ANSIKTSMASK (behövs)
Dagens saknad ; långt hår.
Dagens roligaste ; Teaterscenen i aulan, jag johanna och nellie.
Dagens drog ; Heroin.
Dagens dummaste ; Magnus som servistris - spiller allt han håller.
Dagens favorit ; Alla stiligt upklädda killar i kavaj.
Dagens godis ; Fick en liten kick kola av pappa i bilen? Pytte.
Dagens dryck ; Vatten
Dagens läsning ; Luciaversen.
Dagens humor ; Scrubs, alltid.
Dagens ord ; Dammit, jag har fått det på hjärnan.





Postat av: Anonym

hejhopp! kikar in :) allt bra?

2009-12-10 @ 20:37:45
URL: http://musicrecord.blogg.se/



           ← KOM IHÅG MIG?
← DITT NAMN HÄR

← E-POSTADRESS

← URL/BLOGGADRESS
DIN KOMMENTAR HÄR: