+++++++

2009-12-03 @ 07:37:03


Jag är grymm, andra morgonbloggen denna veckan. Tröjan är från gina tricot, mer ser man inte. Jag har iaf på mig lite lackliknande leggins. Har inte bestämt mig om jag ska ha jacka+pälsväst eller rosa dunjackan. Eller om jag ska ha högklackat, replaystövlarna eller converse. (Jag saknar mina lårhöga som ligger hos pappa!)
Vad jag kommer att ha på mig beror på hur kallt det är, i vilket fall visar jag vad jag valde sen!
Ha en bra dag i skolan nu. Själv ska man inte vara i skolan mycket, först ska klassen till ungdomsmottagningen, sen har jag kanske en lektion och efter det ska jag till vårdcentralen för att göra ett prickprov, och sen antagligen börja att vaccinera mig mot kvalster (som jag är allergisk mot). Vaccinationen tar över tre år att genomföra så jag kommer att vara upptagen ett tag här framöver. Aja, byebye!

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Ja, det gör jag med. Så himla snyggt! :D

2009-12-04 @ 21:06:45
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/



           ← KOM IHÅG MIG?
← DITT NAMN HÄR

← E-POSTADRESS

← URL/BLOGGADRESS
DIN KOMMENTAR HÄR: