nu blire inga mer julklappar iår

2009-12-30 @ 00:01:21
Sämst uppdatering, jag vet! Men jag är i kumla nu så har inte ens tänkt tanken på att uppdatera... Iaf, fick årets sista julklappar här iår. Det blev:
Kamera från lumix, Rosa såklart haha!
Massa ansiktvård.
Söta benvärmare med rosetter.
Fem st bio presentkort.
+lite andra grejer, Sjukt nöjd denna gången också!
Haha, jag har nio biokort nu att göra av mig, och till att börja med ska jag se avatar en gång till eftersom den var så sjukt bra!

Här är min kamera, erkänn snygg? Och bra är den också! (I rosa då Självklart)




Btw - köpte lite grejer senast på stan, visar imon när jag kommer hem!

Postat av: Linn

Ny blogg.

Kika gärna in ^^

2009-12-30 @ 01:35:38
URL: http://linnbelle.blogg.se/



           ← KOM IHÅG MIG?
← DITT NAMN HÄR

← E-POSTADRESS

← URL/BLOGGADRESS
DIN KOMMENTAR HÄR: